כטב"ם צה"ל התרסק הבוקר בשכונת רימאל שבעיר עזה, כך לפי דיווחי תקשורת פלסטינית והצבא.
צה"ל מסר כי המזל"ט, מדגם "סקיילארק 3", היה במשימת סיור כאשר ביצע "נחיתת חירום בצפון רצועת עזה בעקבות תקלה טכנית".
עוד נמסר כי אין חשש לדליפת מידע מהכלי.
ה"סקיילארק" הוא כלי טיס בלתי־מאויש טקטי לאיסוף מודיעין שפותח על־ידי אלביט מערכות ומופעל על־ידי חיל התותחנים של צה"ל. לאורך השנים התרסקו כלים רבים מדגם זה בשטח אויב.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו