הרמטכ"ל, רב־אלוף אייל זמיר, צפוי לבקר מחר בפיקוד הדרום כדי לבחון את תוכניות הצבא לכיבוש העיר עזה – כך מוסרים גורמים בצבא. התוכניות, המבוססות על מתווה כללי שאושר על ידי זמיר בשבוע שעבר, נדונות הערב בפיקוד הדרום. אם יאושרו, זמיר יציג אותן לשר הביטחון ישראל כ"ץ, ככל הנראה בהמשך היום.
בשבוע שעבר הנחתה הממשלה את צה"ל לכבוש את העיר עזה – מהלך שיכלול את פינוי כמיליון אזרחים פלסטינים השוהים בה כיום. בינתיים, צה"ל מנהל מבצע בשכונת זייתון שבפאתי העיר.
לקראת המתקפה הגדולה, יידרש הצבא לזמן חיילי מילואים.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו