ישראל מאפשרת הכנסת סיוע לרצועת עזה, אך לא בכמות מספקת כדי למנוע רעב נרחב – כך אמר היום משרד זכויות האדם של האו"ם.
"בשבועות האחרונים הרשויות בישראל התירו הכנסת סיוע בכמויות שנותרו נמוכות בהרבה מאלה הנדרשות כדי למנוע רעב נרחב", אמר תאמין אל־חיתאן, דובר משרד זכויות האדם של האו"ם, בתדרוך לעיתונאים בז'נבה.
הוא הוסיף כי סכנת הרעב בעזה היא "תוצאה ישירה של מדיניות ממשלת ישראל לחסום סיוע הומניטרי". מנגד, יחידת מתאם פעולות הממשלה בשטחים אמרה כי ישראל משקיעה "מאמצים ניכרים" בחלוקת הסיוע לעזה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו