ארצות הברית ממשיכה לדון בהצעת הפסקת האש ל־60 יום בין ישראל לחמאס, כך אמרה דוברת הבית הלבן קרולין לוויט.
"אני לא חושבת שזה צירוף מקרים שחמאס קיבל את ההצעה הזו אחרי שנשיא ארצות הברית פרסם אתמול הצהרה מאוד תקיפה על הסכסוך ברשת Truth Social", אמרה לוויט לתקשורת בתדרוך בבית הלבן.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו