איראן פתחה היום בתמרונים צבאיים ראשונים מאז מלחמתה עם ישראל ביוני, כך דיווחו כלי התקשורת הממלכתיים, במאמץ לשוב ולשדר עוצמה לאחר שספגה אבדות כבדות.
יחידות חיל הים של הצבא הסדיר של איראן ירו טילים ושיגרו מל"טים לעבר מטרות בים הפתוח באוקיינוס ההודי במסגרת תמרון "עוצמה מתמשכת 1404", כך דיווחה הטלוויזיה הממלכתית.
"תרגילים אלה מתקיימים כחודש לאחר התרגיל האיראני־רוסי שנשא את השם Casarex 2025 ונערך במים הצפוניים של איראן (בים הכספי). תרגילי 'עוצמה מתמשכת'… נערכים במים הדרומיים של איראן", נמסר בטלוויזיה הממלכתית.
בעקבות המלחמה עם ישראל הכריזה הרפובליקה האסלאמית כי היא ערוכה להתמודד עם כל מתקפה עתידית.
"כל הרפתקה חדשה מצד האויב תיענה בסטירת לחי עזה", נמסר היום בהודעת משרד ההגנה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו