ישראל הרסה היום כמה בתים בצפון בקעת הירדן, אף שניתנה הוראת עיכוב עד לתחילת ספטמבר.
כוחות צה"ל והמינהל האזרחי הגיעו בשעות הבוקר לקהילה עין אל־חילווה, שבה מתגוררות כמה משפחות פלסטיניות, והרסו כשלושה מבנים.
آثار عمليات الهدم التي نفذتها قوات الاحتلال لمساكن الأهالي في عين الحلوة بالأغوار الشمالية. pic.twitter.com/ZeeRnfeMWl
— شبكة فلسطين للحوار (@paldf) August 21, 2025
ההריסות בוצעו בניגוד להוראה שניתנה ב־3 באוגוסט על ידי המינהל האזרחי, שקבעה דחייה של חודש – עד 3 בספטמבר – במסגרת מאבק משפטי של התושבים המקומיים נגד ההריסות.
במינהל האזרחי טרם הגיבו לדיווחים.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו