נציב אונר"א פיליפ לזאריני הביע היום חשש כי ילדים הסובלים מתת־תזונה בעזה ימותו אם לא יינקטו באופן מיידי אמצעי חירום במהלך המערכה הצבאית של ישראל בעיר עזה.
לזאריני אמר כי הנתונים שברשות הארגון מצביעים על עלייה של פי שישה במספר הילדים הסובלים מתת־תזונה בעיר עזה מאז מרץ.
"יש לנו אוכלוסייה מוחלשת מאוד שתעמוד בפני מערכה צבאית גדולה נוספת", אמר במסיבת עיתונאים במועדון העיתונאים בז'נבה. "לרבים פשוט לא יהיה הכוח לעבור עקירה נוספת".
"רבים מהם לא ישרדו", אמר בהתייחסו לילדים, בדבריו לקהל בצרפתית. "זה רעב מיוצר ומבוים. זה מכוון. השתמשו באוכל ככלי מלחמה", אמר.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו