נשיא רוסיה ולדימיר פוטין קיים שיחת טלפון עם נשיא איראן, מסעוד פזשכיאן, שבה דנו בתוכנית הגרעין של איראן ובפסגה שקיים פוטין לאחרונה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ באלסקה, כך נמסר מהקרמלין.
עוד נמסר כי פוטין ופזשכיאן סיכמו לקיים פגישה דו־צדדית במסגרת פסגת ארגון שנחאי לשיתוף פעולה (SCO) שתיערך בסין.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו