ראש ארגון הבריאות העולמי קרא היום להפסיק את התקיפות נגד מערכת הבריאות, לאחר שגורמים פלסטינים אמרו שלפחות 20 בני אדם נהרגו בתקיפות ישראליות על בית חולים בדרום עזה.
"בעוד שאנשים בעזה מורעבים, הגישה שלהם לשירותי בריאות, שגם כך הייתה מוגבלת, נפגעת עוד יותר בשל התקיפות החוזרות", כתב ברשת הטוויטר מנכ"ל הארגון תאודרוס אדהנום גברה־יסוס. "אי אפשר לומר זאת בקול רם מספיק: הפסיקו את התקיפות על מערכת הבריאות. הפסקת אש עכשיו!".
הוא הוסיף כי 50 בני אדם נוספים נפצעו בתקיפות, בהם חולים במצב קשה שכבר קיבלו טיפול.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו