משרד התקשורת הנשיאותי של טורקיה אמר היום כי התקיפות האחרונות של ישראל בעזה הן "התקפה על חופש העיתונות ופשע מלחמה נוסף", לאחר שגורמים פלסטינים אמרו שלפחות 20 בני אדם, בהם חמישה עיתונאים – שאחד מהם עבד עבור רויטרס – נהרגו בבית החולים נאסר.
"ישראל, שממשיכה בזוועותיה מבלי להתחשב בעקרונות הומניטריים או משפטיים כלשהם, נמצאת באשליה שהיא יכולה למנוע את חשיפת האמת באמצעות התקפות שיטתיות על עיתונאים", אמר בורהאנתין דוראן, ראש מנהלת התקשורת, בפוסט ברשת הטוויטר.
צה"ל אמר כי ביצע תקיפה באזור בית החולים נאסר וכי הרמטכ"ל הורה על פתיחת חקירה. הוא הוסיף כי הוא "מצר על כל פגיעה באזרחים בלתי מעורבים ואינו מכוון תקיפות לעיתונאים ככאלה".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו