נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר כי אף שלא היה מודע לתקיפה הישראלית על בית החולים בעזה במהלך הלילה, שבה נהרגו 20 בני אדם, בהם חמישה עיתונאים, הוא אינו מרוצה ממנה.
"אני לא מרוצה מזה. אני לא רוצה לראות את זה. במקביל, אנחנו חייבים לשים קץ ל… סיוט הזה", אמר טראמפ לכתבים בבית הלבן.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו