נשיא צרפת עמנואל מקרון אמר שהתקיפות הישראליות על בית החולים בעזה, שבהן נהרגו אזרחים ועיתונאים, הן "בלתי נסבלות".
ישראל תקפה היום את בית החולים נאסר בדרום הרצועה, והרגה לפחות 20 בני אדם, בהם חמישה עיתונאים שעבדו עבור רויטרס, AP, אל־ג'זירה וגופי תקשורת נוספים.
קודם לכן, משרד החוץ הגרמני אמר כי הוא "המום" מהרג עיתונאים, אנשי הצלה ואזרחים בתקיפת צה"ל על בית החולים נאסר בעזה. "יש לחקור את התקיפה", כתב המשרד בפוסט ברשת הטוויטר.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו