בחדשות 12 פורסמו ממצאי התחקיר הראשוני של הירי על בית החולים נאסר בחאן יונס שברצועת עזה, שבה נהרגו 20 איש, בהם עיתונאים ועובדי סיוע.
לפי הדיווח, לפני כמה ימים זוהה תצפיתן שהציב מצלמה בבית החולים, והוגשה בקשת אישור לתקיפה לפיקוד הדרום.
עוד דווח כי ניתן אישור לתקיפה באמצעי שלא יגרום נזק אגבי, אך למרות זאת, בוצע ירי של ארבעה פגזי טנק לעבר המטרה.
לפי הדיווח, בצה"ל בודקים את הפער – מדוע ירו פגזים כשאושר שימוש באמצעי אחר.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו