משפחות פלסטיניות עזבו היום את העיר עזה, לאחר לילה של הפגזות ישראליות בפרוורי העיר. תושבים אמרו כי הפגזות אוויריות וירי טנקים נמשכו לאורך כל הלילה ובשעות הבוקר המוקדמות בפרוורים המזרחיים של עזה – סברא, שג'עיה ותופאח – וכן בעיירה ג'באליה שבצפון, והרסו כבישים ובתים.
"אנחנו קוראים לזה רעידות אדמה, הם רוצים להפחיד אנשים כדי שיעזבו את הבתים שלהם", אמר אסמאעיל, בן 40, תושב עזה.
כמחצית מתושבי הרצועה, המונים כשני מיליון בני אדם, חיים כיום בעיר עזה, וכמה אלפים מהם כבר עברו מערבה – ללב העיר ולאורך החוף. אחרים נדדו דרומה יותר, לאזור מרכז הרצועה ולאזור החוף אל־מוואסי הסמוך לחאן יונס.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו