איראן נותרה מחויבת לדיפלומטיה ולפתרון שיועיל לכל הצדדים, כך אמר היום סגן שר החוץ כזאם ע'ריבאבדי לאחר פגישה עם שלוש המעצמות האירופיות (ה־E3) בז'נבה בנוגע לתוכנית הגרעין של טהרן.
מטרת הפגישה הייתה לדון בדרישת האירופאים שאיראן תשיב את הגישה לפקחי הגרעין של האו"ם ותחדש את הדיפלומטיה סביב ההסכם – או שתעמוד בפני חידוש הסנקציות שהוסרו במסגרת הסכם 2015, שכמעט חדל מלהתקיים.
"הגיע הזמן שה־E3 ומועצת הביטחון של האו"ם יקבלו את ההחלטה הנכונה וייתנו לדיפלומטיה את הזמן והמרחב שהיא זקוקה להם", כתב ע'ריבאבדי בפוסט ברשת X.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו