שר החוץ של איראן אישר כי פקחי הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) נכנסו לאיראן בהסכמת המועצה העליונה לביטחון לאומי, כך דווח בסוכנות הידיעות הפרלמנטרית האיראנית ICANA.
"עדיין אין הסכם סופי על שיתוף פעולה עם סבא"א", אמר עבאס עראקצ'י, והוסיף כי "החלפת הדלק בכור בבושהר חייבת להתבצע תחת פיקוחם של פקחי הסוכנות הבינלאומית".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו