ראש ממשלת איטליה ג'ורג'ה מלוני אמרה כי ממשלתה מגנה את הריגתם ה"בלתי מוצדקת" של עיתונאים בעזה.
כזכור, ביום שני תקפה ישראל את בית החולים נאסר בדרום רצועת עזה. בתקיפה נהרגו לפחות 20 בני אדם, בהם חמישה עיתונאים שעבדו עבור רויטרס, AP, אל־ג'זירה וכלי תקשורת נוספים.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו