שר החוץ של איראן עבאס עראקצ'י אמר כי החלטת בריטניה, צרפת וגרמניה להחזיר את כל הסנקציות של האו"ם על איראן במנגנון ה"סנאפ-בק" היא "בלתי מוצדקת ובלתי חוקית".
בהודעת משרד החוץ בטהרן נמסר כי "החלטת מדינות ה־E3 תפגע קשות בתהליך הקיים של הידברות ושיתוף פעולה בין איראן לבין הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית".עוד נאמר כי מדובר ב"הסלמה פרובוקטיבית ומיותרת", שתיענה בצעדי תגובה הולמים מצד איראן.
בתוך כך, בכיר איראני אמר לרויטרס כי ההחלטה היא "בלתי חוקית ומצערת", והוסיף כי טהרן בוחנת את אפשרויותיה, ובהן פרישה מהאמנה למניעת הפצת נשק גרעיני (NPT).
"המהלך הוא פעולה נגד הדיפלומטיה, לא הזדמנות עבורה… עם זאת, איראן תמשיך בדיפלומטיה מול מדינות ה־E3… (אבל) איראן לא תיכנע תחת לחץ". הוסיף הבכיר.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו