גרמניה קראה לאזרחיה לעזוב את איראן ולהימנע מנסיעה למדינה, כדי שלא ייתפסו על ידי רשויות הרפובליקה האסלאמית, במסגרת פעולות תגמול שטהרן עלולה לנקוט בשל תפקידה של גרמניה בהפעלתן מחדש של סנקציות האו"ם על איראן בשל תוכנית הגרעין שלה.
בריטניה, צרפת וגרמניה החלו אתמול בהליך בן 30 ימים להטלתן מחדש של סנקציות האו"ם על טהרן בשל תוכנית הגרעין השנויה במחלוקת שלה – צעד שעלול ללבות מתחים, חודשיים לאחר שישראל וארצות הברית הפציצו את איראן.
"מאחר שנציגי ממשלת איראן איימו פעם אחר פעם בתוצאות במקרה הזה, לא ניתן לשלול כי אינטרסים ואזרחים גרמנים ייפגעו מצעדי נגד שיינקטו באיראן", נמסר בהודעת משרד החוץ שפורסמה אתמול באתר המשרד.
"נכון לעכשיו, שגרירות גרמניה בטהרן יכולה להעניק במקום סיוע קונסולרי מוגבל בלבד", הוזהר בהודעה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו