הרשות הפלסטינית הגיבה בעקיפין לפיגוע בירושלים וגינתה פגיעה באזרחים. בהודעת נשיאות הרשות נכתב: "הנשיאות מאשרת את עמדתה בדחייה ובגינוי של כל פגיעה באזרחים פלסטינים וישראלים, ודוחה את כל צורות האלימות, מכל מקור שהוא".
מדובר ברמיזה עקיפה לפיגוע, אך חריגה יחסית, שכן בשנים האחרונות נמנעה הרשות הפלסטינית מלהגיב לפיגועים שבוצעו בידי פלסטינים.
עוד נאמר בהודעה כי "ביטחון ויציבות לא יושגו ללא סיום הכיבוש", וכי מימוש זכויות העם הפלסטיני במדינה עצמאית "הוא הערובה היחידה לסיום מעגל האלימות באזור".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו