גורמים בחמאס מסרו לעיתון "א-שרק אל-אווסט" הסעודי כי בחמאס הודיעו למתווכים שלא ניתן יהיה לשחרר את כל החטופים, החיים והמתים, ביום הראשון להפסקת האש, כפי שמציע המתווה האמריקאי החדש.
המקורות הסבירו לעיתון כי "ישנם חטופים שנהרגו במקומות שבהם צה"ל יצטרך להפסיק את האש (ככל הנראה לפרק זמן ממושך) כדי לחלץ אותם מתחת להריסות, או שנקברו באזורים שאליהם נכנס צה"ל וכעת נמצאים בשליטתו".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו