דובר צה"ל הודיע כי ארבעה חיילים נהרגו הבוקר במתקפת חמאס על טנק צה"ל שפעל בשולי העיר עזה. כעת הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה מהחללים שהודעה נמסרה למשפחותיהם. שמו של הנופל הרביעי יפורסם בהמשך.
שמותיהם של הנופלים, לוחמי שריון בגדוד 52, עוצבת 'עקבות הברזל' (401): סמ"ר אורי למד, בן 20 מתל מונד, סמל גדי כוטל, בן 20 מקיבוץ אפיקים, וסמל עמית אריה רגב, בן 19 ממודיעין-מכבים-רעות.
מתחקיר ראשוני של צה"ל עולה כי חולייה של שלושה או ארבעה מחבלים תקפו בסביבות השעה 6:00 בבוקר מוצב צבאי באזור כפר ג'באליה, זמן קצר לאחר שכוחות צה"ל חזרו מפעילות לילית.
לפי התחקיר, המחבלים התקרבו לטנק, ירו לעבר המפקד שעמד עם ראשו מחוץ לפתח, ולאחר מכן השליכו מטען נפץ לתוך הטנק, מה שהוביל למותם של ארבעת החיילים.
עוד עלה בתחקיר כי לוחמי נח"ל שהיו במתחם פתחו באש לעבר המחבלים שנמלטו, אך בשלב זה לא ברור כמה מהם נפגעו. לוחם נח"ל נפצע באורח בינוני והועבר לקבלת טיפול רפואי, הודעה נמסרה למשפחתו.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו