שני ילדים פלסטינים נהרגו לכאורה מירי חיילי צה"ל במחנה הפליטים ג'נין שבצפון הגדה המערבית הערב, כך מדווחת סוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית "וואפא".
"וואפא" מזהה את השניים כמוחמד סרי עלוואנה ואסלאם עבדול־עזיז נוח מג'ארמה, שניהם בני 14.
לפי הדיווח, חיילי צה"ל פתחו באש לעבר קבוצה של אזרחים שניסו לחזור לבתיהם במחנה הפליטים ג'נין כדי לאסוף חלק מחפציהם.
צה"ל פרוס במחנה ג'נין מאז תחילת השנה כחלק ממבצע נרחב נגד טרור. מאז נעקרו תושבי המחנה ואינם מורשים לשוב אליו.
מצה"ל טרם נמסרה תגובה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו