אחד מארבעת הטרמינלים בנמל התעופה הית'רו בלונדון נסגר ופונה, בעוד כוחות החירום מטפלים באירוע, כך נמסר הערב (שני) מהנהלת שדה התעופה. מדובר בטרמינל ממנו ממריאה אל על.
"אנא אל תגיעו לטרמינל 4, צוותינו מסייעים לנוסעים במקום. נעדכן במידע נוסף בהקדם האפשרי, כל שאר הטרמינלים פועלים כרגיל", נמסר בהודעת הית'רו ברשת הטוויטר.
במקביל, רשות כיבוי האש בלונדון מסרה כי לוחמי אש מטפלים ב"אירוע אפשרי של חומרים מסוכנים" בנמל התעופה. צוותים מיוחדים נפרסו כדי לבצע הערכת מצב במקום, וטרמינל 4 פונה כאמצעי זהירות.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו