כלי תקשורת פלסטיניים מדווחים כי צה"ל תקף לפני זמן קצר מבנה רב קומות נוסף בעיר עזה. מצה"ל טרם נמסרה תגובה לתקיפה.
בשבוע שעבר הזהיר הצבא כי יתקוף מגדלים בעיר עזה המשמשים את חמאס, לקראת מבצע רחב־היקף. מוקדם יותר היום אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי בתוך יומיים השמיד הצבא כ־50 מבנים רבי קומות ששימשו את חמאס בעיר עזה, למרות שהמספר האמיתי עומד על 4-5 מבנים כאלו.
مشاهد جديدة..
لحظة تدمير طيران الاحتلال لعمارة "السلام"، في وسط مدينة غزة. pic.twitter.com/X0FFiHDJh9
— شبكة قدس الإخبارية (@qudsn) September 8, 2025


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו