דובר צה"ל מפרסם את שמו של החייל הרביעי שנהרג אתמול במתקפת חמאס על מחנה צבאי בפאתי העיר עזה. ההרוג הוא סגן מתן אברמוביץ, בן 21 מגני תקווה.
אברמוביץ, ששירת בגדוד 52 של חטיבת השריון 401, נהרג יחד עם שלושה מחבריו לצוות הטנק בשעות הבוקר המוקדמות של יום שני.
לפי בדיקה ראשונית של צה"ל, מחבלים של חמאס פתחו באש לעבר הטנק בכניסה למחנה, ולאחר מכן השליכו מטען נפץ שחדר אליו והתפוצץ בתוכו.
אתמול נמסרו שמות שלושת ההרוגים האחרים באירוע: סמ"ר אורי למד, סמל עמית אריה רגב וסמל גדי כוטל.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו