הרשויות בעזה מוסרות כי במהלך 72 השעות האחרונות נהרסו חמישה מגדלי מגורים על ידי צה"ל.
לפי שירותי ההגנה האזרחית בעזה, גוף החירום וההצלה הכפוף לחמאס, במבנים שקרסו התגוררו כ־4,100 בני אדם ב־209 דירות. עוד נמסר כי כתוצאה מהתקיפות נהרסו גם 350 אוהלים ששימשו מחסה לכ־3,500 בני אדם.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו