דובר צה"ל בערבית, אל"מ אביחי אדרעי, מודיע כי צה"ל קורא לכלל האזרחים הפלסטינים בעיר עזה להתפנות מיידית, לקראת מהלך קרקעי נרחב נגד חמאס באזור.
"צה"ל נחוש להביס את חמאס ויפעל באזור העיר עזה בעוצמה רבה, כפי שפעל בכל רחבי הרצועה", כתב אדרעי בחשבון ה־X שלו.
הפלסטינים מונחים לפנות דרומה לאזור ההומניטרי שמוגדר על ידי ישראל בדרום הרצועה, דרך הכביש החופי.
"הישארותכם באזור – סכנה חמורה מאוד", ציין אדרעי.
בהודעה צורף גם מספר טלפון שבו יכולים פלסטינים לדווח על מחסומי חמאס או על ניסיונות של אנשיו למנוע מהם להתפנות.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו