לו הבחירות לכנסת היו נערכות כעת, ונפתלי בנט, אביגדור ליברמן וגדי איזנקוט היו מתמודדים יחד ברשימה אחת, הייתה רשימתם מקבלת 37 מנדטים, כך נמצא בסקר שפורסם היום ב"וואלה".
הליכוד, לפי סקר זה, היה מקבל 25 מנדטים ונעשה למפלגה השנייה בגודלה בכנסת. מחנהו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, המורכב מהליכוד, ש"ס, יהדות התורה, עוצמה יהודית והציונות הדתית, היה משיג 50 מנדטים.
יתר המפלגות הציוניות, שהן הדמוקרטים, יש עתיד, כחול לבן והרשימה של בנט, ליברמן ואיזנקוט, היו גורפות יחד 60 מנדטים.
חד"ש-תע"ל ורע"ם, שלא משתייכות לאף אחד מהמחנות ההלו, היו מקבלות יחד עשרה מנדטים.
תרחיש נוסף שנבחן בסקר הוא שבנט, ליברמן ואיזנקוט ירוצו בבחירות בשלוש רשימות נפרדות. במקרה זה לא יחול כל שינוי ביחס בין המחנות: מחנה נתניהו יקבל 50 מנדטים, יתר המפלגות הציוניות – 60 ורע"ם וחד"ש-תע"ל – עשרה.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו