מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש גינה היום את התקיפות שביצעה ישראל כ"הפרה בוטה של ריבונותה ושל שלמותה הטריטוריאלית של קטאר".
הוא אמר כי קטאר ממלאת תפקיד חיובי מאוד בניסיון להגיע להפסקת אש ברצועת עזה ולשחרור כל החטופים שמוחזקים בידי חמאס.
"כל הצדדים חייבים לפעול להשגת הפסקת אש קבועה, לא להחרבתה", אמר גוטרש לכתבים.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו