טורקיה מגנה את התקיפה של ישראל נגד אנשי חמאס בבירת קטאר דוחה – כך מסר היום משרד החוץ שלה, והוסיף כי הדבר מראה שישראל אימצה "מדיניות של התפשטות באזור וטרור".
"הפגיעה במשלחת המשא ומתן של חמאס בזמן שנמשכות השיחות על הפסקת אש מראה שישראל לא שואפת להגיע לשלום, אלא להמשיך במלחמה", נכתב בהצהרת המשרד.
"המצב הזה הוא הוכחה ברורה לכך שישראל אימצה מדיניות של התפשטות באזור ושל טרור כמדיניות של המדינה", נכתב עוד.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו