קטאר מסרה היום למועצת הביטחון של האו"ם כי היא "לא תסבול את ההתנהגות הישראלית הפזיזה הזו ואת המשך שיבוש הביטחון האזורי", אחרי שכוחות הביטחון ביצעו תקיפה שכוונה נגד מנהיגי חמאס בדוחה.
"מדינת קטאר מגנה בחריפות את התקיפה הפלילית הפחדנית הזו, אשר מהווה הפרה בוטה של כל החוקים והנורמות הבינלאומיים", כתבה שגרירת קטאר באו"ם, אליה אחמד סעיף אאל־ת'אני, במכתב למועצה שנצפה על ידי רויטרס.
"מתנהלות חקירות ברמה הגבוהה ביותר, ופרטים נוספים יימסרו ברגע שיהיו זמינים", הוסיפה, ותיארה את התקיפה הישראלית כ"הסלמה חמורה".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו