נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר לכתבים על רקע ניסיון החיסול של בכירי חמאס בדוחה: "קטאר היא בעלת ברית מצוינת שלנו. ישראל צריכה לפעול נגד חמאס – אבל להיות מאוד מאוד זהירה כשהיא תוקפת".
הנשיא ציין כי אמר לקטאר שהם צריכים יחסי ציבור טובים יותר, "כי אנשים מדברים עליהם באופן שלילי".
טראמפ על ניסיון חיסול בכירי חמאס בדוחה: "ישראל צריכה להילחם בחמאס, אבל להיות מאוד זהירה. קטר בת ברית נהדרת שלנו"@nathanguttman pic.twitter.com/mV0s7qxPaE
— כאן חדשות (@kann_news) September 14, 2025

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו