לאחר שצה"ל פרסם אזהרת פינוי, חיל האוויר הרס את מגדל אל־ע'פרי שעל חוף עזה, כך עולה מתיעוד שפורסם בכלי תקשורת פלסטיניים.
בצה"ל מסרו כי המגדל הגבוה שימש את חמאס.
لحظة قصف الاحتلال بصاروخين لبرج الغفري السكني في مدينة غزة، ما تسبب بتدميره بالكامل. pic.twitter.com/tvkIPmrc9v
— شبكة قدس الإخبارية (@qudsn) September 15, 2025


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו