אמיר קטאר, תמים בן חמד אאל ת'אני, אמר בפתח פגישת הפסגה שהתכנסה בדוחה בעקבות התקיפה הישראלית, כי "מי שתוקף צד מתווך חותר לכישלון המשא ומתן, ואם שחרור החטופים משמעותו סיום המלחמה – הרי שהוא אינו מעוניין בכך".
הוא הוסיף כי ישראל מבקשת להפוך את עזה למקום בלתי ראוי למגורי אדם כדי לכפות על התושבים להגר, ובכך להגשים את חזון "ארץ ישראל הגדולה".
הוא תיאר את הפעולה הישראלית כטרוריסטית ופחדנית, והדגיש כי המדינה שהותקפה – קטאר – מנסה כבר שנתיים להביא להפסקת אש ולהבטחת שחרור החטופים הישראלים.
עוד הוסיף: "אם ישראל רצתה לחסל את הנהגת חמאס – מדוע ניהלה איתה משא ומתן? ואם רצתה לנהל משא ומתן לשחרור החטופים, מדוע היא הורגת את כל מי שמנהל משא ומתן בשמה?".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו