הזרוע הצבאית של חמאס הודיעה היום כי איבדה קשר עם שני חטופים במהלך הפעולות הצבאיות של כוחות הביטחון בשתי שכונות בעיר עזה.
בהודעה נמסר כי גדודי עז א־דין אל־קסאם דרשו מישראל להפסיק את הגיחות האוויריות בחלק מהעיר עזה למשך 24 שעות, החל מהשעה 18:00, כדי להוציא את החטופים מכלל סכנה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו