גרמניה, צרפת ובריטניה ימשיכו "לפעול בערוצים דיפלומטיים ובמשא ומתן" למרות חידוש הסנקציות של האו"ם על איראן, כך נאמר היום בהצהרה משותפת שפורסמה על ידי משרד החוץ הגרמני.
"החזרת הסנקציות של האו"ם אינה מסמלת את קץ הדיפלומטיה", נמסר בהצהרה. "אנו מפצירים באיראן להימנע מצעדים שיסלימו את המצב ולשוב לעמוד בהתחייבויותיה החוקיות בתחום הפיקוח".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו