חמאס מודיע כי משלחת מנציגיו, בראשות ח'ליל אל־חיה, מנהיג חמאס בעזה המתגורר כיום מחוץ לרצועה, נפגשה אתמול באיסטנבול עם אבראהים קלין, ראש המודיעין הטורקי.
על פי ההודעה, הפגישה התמקדה בהפסקת האש בעזה, לרבות "המשך התקיפות והירי באזורי השליטה של כוחות הכיבוש, הסגירה המתמשכת של המעברים והצורך לשקם את תשתיות עזה – הביוב, הכבישים והחשמל".
עוד נמסר כי משלחת חמאס הדגישה את מחויבותה ליישום הסכם הפסקת האש, לרבות העברת ניהול עזה לוועדה פלסטינית עצמאית. בשבוע שעבר נפגשו אותם נציגי חמאס באיסטנבול עם שר החוץ הטורקי הקאן פידאן.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו