חזבאללה מסר היום כי למיליציה יש "זכות לגיטימית להתנגד לכיבוש (הישראלי)", והוסיף כי יתמוך בצבא לבנון.
עוד אמר הארגון כי אף שלבנון מחויבת להפסקת האש, היא אינה חייבת להיגרר למשא ומתן מדיני עם ישראל.
בשבוע שעבר הנחה נשיא לבנון, ג'וזף עאון, את הצבא להגיב לכל חדירה ישראלית לדרום לבנון, לאחר שכוחות ישראליים חצו את הגבול בלילה והרגו עובד עירייה – למרות הפסקת האש שהושגה בתיווך ארצות הברית.
"אנחנו מאשרים את זכותנו הלגיטימית להתנגד לכיבוש ולתוקפנות, ולעמוד לצד צבאנו ועמנו כדי להגן על ריבונות ארצנו", נמסר מהארגון.
חזבאללה הוסיף כי הוא מפעיל את זכותו להגנה עצמית נגד "אויב שכופה מלחמה על ארצנו, אינו מפסיק את תקיפותיו ושואף לשעבד את מדינתנו".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו