כוחות צה"ל הרגו כמה פעילי חזבאללה במהלך חילופי אש בדרום לבנון במהלך הלילה, כך נמסר מהצבא, שדיווח כי לא היו נפגעים בקרב הכוחות הישראליים.
לפי צה"ל, לוחמי חטיבת גבעתי זיהו כמה מחבלים חמושים של חזבאללה במהלך פעילות קרקעית.
הכוחות ניהלו חילופי אש עם אחד הפעילים והרגו אותו. לאחר מכן הכווינו לוחמי גבעתי כלי טיס בלתי מאויש של חיל האוויר שתקף כמה פעילים נוספים שירו לעבר הכוחות. זמן קצר לאחר מכן נהרגו שלושה פעילים נוספים מירי פגזי טנק, כך נמסר מהצבא.
בצה"ל אומרים כי לא היו נפגעים בקרב החיילים בתקרית.
עוד נמסר כי חיל האוויר תקף במהלך הלילה גם מרכזי פיקוד של חזבאללה בביירות. התקיפות הגיעו לאחר שצה"ל שב והדגיש אזהרת פינוי לפרברים הדרומיים של בירת לבנון, מעוז של חזבאללה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו