מפקד פיקוד המרכז של ארצות הברית אמר בעדכון הווידאו האחרון שלו על המלחמה כי כוחותיה של ארצו "ממשיכים לפעול בהתאם לתוכנית כדי למגר את יכולתה של איראן להפעיל כוח משמעותי מחוץ לגבולותיה".
האדמירל בראד קופר פירט גם צעדים שננקטו כדי לערער את שליטתה של איראן במצר הורמוז, נתיב מים החיוני למסחר הבינלאומי, כגון משלוחי נפט.
בפוסט ברשת X כתב שמוקדם יותר השבוע הוטלו מספר פצצות במשקל 5,000 פאונד על מתקן תת־קרקעי לאורך חופי איראן ששימש לאחסון טילי שיוט נגד ספינות, משגרי טילים ניידים וציוד נוסף "שהיווה סיכון מסוכן לשיט הבינלאומי".
קופר אמר שהושמדו אתרי תמיכה מודיעינית וממסרי מכ"ם לטילים ששימשו לניטור תנועת כלי שיט.
"יכולתה של איראן לאיים על חופש השיט במצר הורמוז ובסביבתו נפגעה כתוצאה מכך, ואנו לא נפסיק לפעול להשגת היעדים הללו", הוא אמר בסרטון.
קופר גם אמר: "בנינו את מעטפת ההגנה האווירית הנרחבת ביותר בעולם מעל המזרח התיכון כעת".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו