הרמטכ"ל אייל זמיר אמר שהצבא נמצא בערך במחציתה של המערכה נגד איראן.
"אנחנו באמצע הדרך, אך הכיוון ברור. בעוד כשבוע, בפסח, חג החירות, נמשיך ונלחם על חירותנו ועתידנו", אמר בסרטון שפרסם הערב.
זמיר אמר: "הפגיעה הנרחבת שגרמנו למשטר האיראני בשלושת השבועות האחרונים מתחילה להצטבר לכדי הישג מערכתי-אסטרטגי, צבאי, כלכלי ושלטוני".
"כתוצאה מכך, משטר הרוע חלש יותר, איראן חשופה יותר וללא יכולת הגנה משמעותית. ראשי המשטר, שפיתחו יכולות, במטרה להשמיד אותנו, מוכים ומבולבלים", קבע.
זמיר התייחס גם למתקפת הטילים הבליסטיים ארוכי הטווח של איראן על הבסיס הצבאי הבריטי־אמריקאי דייגו גרסיה שבאוקיינוס ההודי.
"רק אתמול, איראן שיגרה טיל בליסטי בין יבשתי דו שלבי לטווח של 4,000 קילומטרים לעבר מטרה אמריקאית באי דייגו גרסיה. טילים אלה לא נועדו לפגוע בישראל. הטווח שלהם מגיע לבירות אירופה – ברלין, פריז ורומא כולן נמצאות בטווח איום ישיר", אמר.
זמיר אמר שאישר גם תוכניות קרב חדשות ללחימה נגד חזבאללה בלבנון.
"כוחותינו יעמדו כחיץ בין האויב ליישובים וכל מטרה שתהווה איום עליהם – תוסר", הוסיף.

תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו