דובר משרד הכלכלה של גרמניה אמר היום כי אינו מודע לצווארי בקבוק ספציפיים באספקה בעקבות סגירת מצר הורמוז על רקע הלחימה באזור.
"נכון לעכשיו, ביטחון אספקת האנרגיה של גרמניה מובטח", חזר והדגיש הדובר, והוסיף כי ככל שהמלחמה עם איראן תימשך זמן רב יותר, כך תהיה לה השפעה גדולה יותר על התאוששות הכלכלה הגרמנית הצפויה השנה.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו