דובר משרד החוץ של איראן הכחיש היום כי התקיימו שיחות כלשהן עם ארצות הברית במהלך 24 הימים האחרונים, זמן קצר לאחר שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר כי שני הצדדים הגיעו ל"נקודות הסכמה משמעותיות" בימים האחרונים.
לדבריו, בימים האחרונים העבירו מדינות ידידותיות מסרים שלפיהם ארצות הברית ביקשה לקיים שיחות כדי להביא לסיום המלחמה, אך איראן לא השיבה, כך צוטט הדובר בסוכנות הידיעות הממלכתית אירנ"א.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו