צה"ל מסר כי טיל בליסטי איראני פגע מוקדם יותר היום בביירות. "לפי בדיקה ובהתבסס על הנתונים שבידי צה"ל, במקביל לשיגורים שבוצעו מוקדם יותר לעבר מדינת ישראל, טיל בליסטי ששוגר על ידי המשטר האיראני נפל בביירות", נמסר.
מוקדם יותר אמרו מקורות ביטחוניים בלבנון ל"רויטרס" כי טיל בליסטי איראני יורט מעל לבנון על ידי "כלי שיט זר", ככל הנראה אמריקאי.
לפי כלי תקשורת בלבנון, רסיסים שנפלו בעקבות היירוט פגעו בעיירות מצפון לביירות וגרמו לפציעות קלות.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו