דובר צה"ל, תת־אלוף אפי דפרין, אמר כי חיילים איראנים שהיו אחראים לשיגור הטיל לעבר ערד במוצאי שבת חוסלו בתקיפה מהאוויר.
"אנחנו ממשיכים לצוד ולחסל את חיילי ומפקדי מערך הטילים. ניתן לומר שכבר אתמול חיסלנו את החוליה שהייתה אחראית לירי לעבר ערד", אמר.
לדבריו, צה"ל ימשיך לפעול נגד המשגרים והחוליות.
הפגיעה בערד גרמה לעשרות פצועים, בהם 10 במצב קשה, ולנזק רב לבתים.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו