צה"ל מסר שכוחותיו הרגו פעיל טרור פלסטיני שחצה מוקדם יותר היום בדרום רצועת עזה את הקו המפקיד בין השטח שבשליטת ישראל לזה שבשליטת הפלסטינים.
לפי הצבא, אותו פעיל חצה את הקו והתקרב לכוחות חטיבה 188 "באופן שהיווה איום מיידי".
החיילים "חיסלו את המחבל כדי להסיר את האיום", מסר הצבא.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו