לאחר אזהרת פינוי, חיל האוויר הפציץ את כור המים הכבדים באראכ שבאיראן, לפי כלי תקשורת איראניים.
סוכנות הידיעות פארס דיווחה כי התקיפות במתחם "לא גרמו לנפגעים בנפש, ובשל אמצעי בטיחות מוקדמים אין סכנה המאיימת על התושבים המקומיים".
צה"ל פרסם מוקדם יותר "אזהרה דחופה" לפינוי המתחם הגרעיני ואזור תעשייה נוסף באזור אראכ.
ישראל כבר הפציצה את המתחם באראכ במהלך המלחמה ביוני 2025.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו