הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית עדכנה כי רמות הקרינה תקינות לאחר תקיפת מתקן מיצוי האורניום באיראן.
מתקן הייצור "שהיד רזאיי נג'אד" להפקת "עוגה צהובה" במחוז יזד באיראן, הידוע גם בשם ארדקאן, הותקף ביום שישי, כך מסרה איראן לסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית.
לא דווח על עלייה ברמות הקרינה מחוץ למתקן, אמרה סוכנות הגרעין של האו"ם, והוסיפה כי היא בוחנת את הדיווח. מנכ"ל הסוכנות רפאל גרוסי שב וקרא ל"ריסון צבאי כדי למנוע כל סיכון לתאונה גרעינית".


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו