טילק פוקהרל, דובר כוח שמירת השלום של האו"ם בדרום לבנון, יוניפי"ל, אמר הערב כי נראה שהפסקת האש בין ישראל לחזבאללה מחזיקה מעמד.
"לא זיהינו שיגורים מאף אחד מהצדדים מאז אתמול", אמר. "גם לא ראינו תקיפות אוויריות", אך הוסיף כי כוחות שמירת השלום "ממשיכים לזהות הפרות של המרחב האווירי ותנועות קרקעיות של צה"ל".
צלם של סוכנות הידיעות AP באזור נבטייה, שבו הייתה לחימה עזה בימים שלפני כניסת ההפוגה החדשה לתוקפה בסוף השבוע, אמר ששרר היום שקט מוחלט באזור. לדבריו, מעט מהעקורים שבו לנבטייה, שניזוקה קשות, אך רבים נכנסו ליישובים הסמוכים מייד לאחר שהדחפורים סיימו לפנות את הדרכים.


תגובות עכשיו הזמן לומר את דעתך
תגובתך פורסמה! שתפו את עמוד הפרופיל שלכם
ועכשיו אנו זקוקים לתמיכה שלך עזרו לנו להמשיך ליצור עיתונות אמינה, מקצועית וליברלית
תמכו בנו